4 Dec 2017

Semangat berkobar-kobar dari Perwakilan dan Pemerhati Umno P190 Tawau -PAU 2017

Perhimpunan Agung Umno akan bermula pada 5/12/2017 di mulai oleh tiga sayap iaitu Wanita, Puteri dan pemuda Umno. Ianya kemudian di susuli dengan Perhimpunan Agung Umno bermula dari 7/12/2017 ke 9/12/2017. PAU kali ini adalah yang terakhir sebelum PRU 14 yang bakal menjelma pada tahun hadapan kerana tarikh tempoh akan berakhir pada tahun hadapan.

Pada perhimpunan kali ini Bahagian Tawau iaitu UMNO P190
Tawau sudah bersiap sedia sejak sebulan yang lalu bagi menghantar perwakilan dan  Pemerhari dari bahagian Tawau untuk sama-sama menghadiri masyuarat dan sama mendengar beberapa amanat yang bakal di berikan oleh pemimpin tertinggi Umno.

Hasil dari pemerhatian  saya, kesemua yang bakal hadir ke perhimpunan kali ini begitu bersemangat dan begitu bersunggu-sunggu untuk mendengar sendiri segala amanat dan hala tuju parti di dalam mengharungi PRU 14 yang tidak berapa lagi akan menjalma.

sememangnya semangat berkobar-kobar yang di tunjukkan oleh semua pemerhati dan perwkilan menjadi azimat untuk memastikan Parlimen Tawau akan sentiasa menjadi milik Barisan Nasional atas izin allah dan kerja keras dari semua pengundi dan ahli-alhi parti.

selamat bersidang  dan sekembalinya nanti segala amanat dan kata-kata semangat akan di aplikasikan di peringkat DUN dan parlimen di dalam memastikan Barisan Nasional akan menang dengan mejoriti yang besar pada PRU 14 kelak.

Bersambung...

Salam dari Bumi Balung..

No comments: