27 Feb 2017

Datuk Nizam bersama Kelab Penyokong M.Utd Tawau saksikan perlawanan bola



Jaringan awal pada minit ke 19' oleh penyerang terbaik pasukan Manchester United mengamatkan suasana apabila laungan daripada penyokong bergema walaupun ianya hanya di tonton melalui skrin TV. Bertempat di salah sebuah restoran terletak di Batu 3 Jalan Apas tawau sememangnya menjadi port utama kepada penyokong setia pasukan bola sepak manchester United  untuk sama-sama berkumpul bilamana setiap perlawanan yang melibatkan pasukan kesayangan mereka bermain.

Dengan segala dekorasi dan kelengkapan yang ada di dalam kedai
tersebut adalah berwarna merah dan bertemakan pasukan kesayangan mereja menjadikan tempat tersebut menjadi tempat yang sesuai untuk menonton apabila pasukan bola sepak Manchester United bermain. Turut hadir pada malam itu ialah tidak lain dan tidak bukan peminat nombor 1 pasukan Manchester United iaitu Datuk Nizam Abu Bakar titingan yang merupakan penaung kepada Kelab peminat Manchester United daerah Tawau.

Aktiviti sebegini sangat baik, di samping merapatkan silaturrahim diantara sesama peminat , ianya juga dapat mengelakkan gejala-gejala yang kurang sihat seperti penggunaan dadah dan sebagainya. 

Di akhir perlawanan pada malam tadi, pasukan Manchester United telah memenangi perlawanan tersebut dengan jaringan 3 berbalas 2  mengalahkan pasukan  Southamton. Yang paling menarik Zlatan Ibrahimovic telah menjaringkan gol kemenangan pada minit ke 87' dan yang paling menariknya Zlatan Ibrahimovic telah menjaringkan gol pada setiap perlawanan yang dia bermain untuk pasukan nya.


Salam dari Bumi Balung..


Semuanya ada di Balung ada di Balung.....


No comments: