21 Feb 2017

UMNO Tawau sedia sepenuhnya hadapi PRU 14



Umno Tawau sememangnya sudah cukup bersedia untuk mengharungi PRU 14 yang sedikit masa lagi akan menjelma. Di bawah kepemimpinan Datuk Tawfiq DSP Abu BAkar Titingan sebagai ketua Umno Bahagian Tawau, DSP Syed Abas Syed Ali sebagai Timbalan Ketua Bahagian dan semua barisan tertinggi kepemimpinan Umno Tawau sememangnya sudah bersedia dari segi mental dan fizikal untuk berhadapan dengan Pembangkang di PRU kali ini.

Uniknya Umno Tawau sudah mula berkempen dan menemui rakyat jelata yang berada di kawasan sejak memenangi Kerusi pada PRU 13 yang lalu. Mandat yang rakyat berikan pada Pilihanraya 13 yang lalu bukanlah di gunakan untuk menikmati kejayaan sebaliknya di gunakan untuk berjumpa rakyat serta menyelesaikan apa saja masalah yang di hadapi agar rakyat selesa dan terbela di bawah pentadbiran kerajaan Barisan Nasional.

Jadi kepada calon yang ingin mencuba nasib di DUN Apas adalah di alu-alukan kerana ini adalah Negara demokerasi dan tiada halangan kepada sesiapa yang igin mencuba nasib di DUN Apas. 

Umno P190 tawau sudah cukup bersedia untuk menghadapi pilihanraya 14 pada bila-bila masa dan dalam apa jua keadaan.

Salam dari Bumi Balung..

Semuanya ada di Balung ada di Balung..

No comments: