11 Feb 2016

Kerjasama erat KRT Taman Apas Permai dan PDRM Tawau dalam mencegah jenayah

Tawau, 10 Feb 2016 - Kunjungan hormat dari KRT Taman Apas Permai ke IPD Tawau disambut mesra oleh ACP Fadil bin Haji Marsus #fadilfireblade Ketua Polis Daerah. Rombongan diketuai Ustaz Baharuddin Andi Seni, Presiden KRT Taman Apas, Pn.Suriati bt Bekri, Penolong Setiausaha dan 8 orang AJK KRT Taman Apas Permai.


Perjumpaan ini diadakan untuk merapatkan silaturahim di antara

masyarakat dengan polis selaras dengan slogan "Polis dan Masyarakat Berpisah Tiada". Selain itu, ACP Fadil memberi dorongan kepada penduduk Taman Apas Permai untuk bersatu dalam mencegah jenayah di kawasan perumahan.Usaha sebegini amat penting bagi memupuk semangat perpaduan dikalangan masyarakat, berganding bahu dan bekerjasama ke arah melahirkan persekitaran yang lebih sejahtera.


Adalah di harapkan kerjasama erata diantara orang awam dan pihak berkuasa seperti Polis akan terus terjalin erat dalam memastikan kes-kes seperti jenayah dan sebagainya dapat di cegah bagi memastikan kejiranan aman dan tenteram dan sudah pastinya ianya nanti akan melahirkan masyarakat yang hormat-menghormati dan cintakan keamanan.

Salam dari Bumi Balung...

Semuanya ada di Balung ada di balung...

No comments: