24 May 2016

"Nama saya Najib" !!!






" Nama saya Najib. Saya bersekolah di SK Balung Tawau. Saya berumur lapan tahun dan anak bungsu dari empat orang adik beradik.

"Nama saya Najib. Nama saya diambil sempena nama Timbalan Perdana menteri Malaysia pada tahun 2008  iaitu Datuk Sri Najib Bin Razak yang kini menjawat jawatan tertinggi  iaitu Perdana menteri Malaysia.



"Nama saya Najib, pada 28/5/2016 saya di fahamkan yang Perdana Menteri Malaysia bakal berkunjung ke Balung untuk melancarkan satu projek besar untuk orang Tawau dan tapak atau tempat pelancaran betul-betul berdekatan dengan rumah tempat saya tinggal.

"Nama saya Najib, saya sungguh teruja dan tidak sabar menanti untuk melihat secara dekat dan kalau ada peluang saya ingin bersalaman dan mengabadikan kenangan untuk bergambar bersama PM Malaysia yang di saya sayangi sebagai peransang untuk saya agar maju dan cemerlang dalam pelajaran serta penghidupan kelak.

"Nama saya Najib, tapi seperti kebiasaan kawalan sangat ketat dan peluang untuk bersemuka secara dekat apalagi  untuk bersalaman mungkin hanya mimpi kerana saya hanya orang kecil dan saya hanya rakyat marhain yang selalunya hanya di jadikan tukang ramai dan tukan sorak untuk memeriahkan sesuatu majlis.

" Nama saya Najib, apa pun kalau dapat melihat secara "live" ianya merupakan satu bonus untuk saya kerana saya mengerti untuk melihat pemimpin Negara bukanlah sesuatu yang mudah dan agak mustahil tetapi bukanlah mustahil jika trerjumpa dan dapat bersalaman dengan PM Malaysia yang di kasihi.

" Nama saya Najib, Najib Bin Sarifuddin...





2 comments:

Unknown said...

Semangat seorg anak kecil yg sayangkan pemimpin negara

Unknown said...

Semangat seorg anak kecil yg sayangkan pemimpin negara