27 Aug 2015

Rakyat dan Pemimpin DUN APAS berpisah tiada.

"Kegembiraan jelas terpampang diwajah Puan Salama Mail, warga emas dari Kg Batu Payung ,DUN Apas yg rayuannya kepada Tabung Haji untuk menunaikan Ibadah Haji tahun ini mendapat kelulusan. Beliau berkunjung kepejabat saya untuk memperlihatkan Surat Tawaran Haji nya. Semoga dikurniakan Allah Hajjan Mabruran dan selamat berangkat serta kembali dalam keadaan sihat wal'afiat..."


Rujukan di sini

Walaupun jauh beratus batu Warga Emas ini sanggup datang sendiri ke pejabat YB DUN Apas Tawau semata-mata ingin  menyampaikan berita gembira  kepada wakil rakyat DUN Apas yang telah berusaha membantu sehingga dia terpilih untuk menunaikan haji pada tahun ini.

Semoga allah memberikan keberkatan kepada warga emas ini dan dapat menunaikan ibadah haji dengan sempurna dan mendapat pahala yang sepenuhnya.

Kami di peringkat akar umbi Bahagian P190 Tawau sentiasa mendoakan agar allah sentiasa memberikan kekuatan kepada pemimpin di kawsan kami agar sentiasa di berikan kesihatan yang baik dalam membantu dan terus memberikan sokongan kepada rakyat yang berada di kawasan Tawau.

Salam dari bumi Balung.....



No comments: